首先同自己講聲生日快樂先!
 
今日 Lunch time 當我準備出去之際, 有人黎送花喎! 時間真係岩岩好, 遲一分鐘佢都要摸門釘呀! 紮花好靚好特別, 係藍色既玫瑰, D花瓣邊仲有金粉添! 我初初仲估係我老細送既, 但係又唔似呀! 甘有心思... 原來係個有心人! 張 card 仲要唔係寫中/英文, 哈! 好彩我都識人識睇者! Thank you!
 
DSC00523
DSC00524 睇到D金粉嘛? 係咪好靚好特別呢!
 
 
今日預約左 free makeup, 有左上次既經驗, 今次我同佢講唔想要太濃, 我今日條裙係墨綠色所以就揀左綠色既 eyeshadow (條裙係新買架!). 今次個妝比上次更加滿意添喎! 我都係覺得綠色襯我多D者! 之後仲揀左唔少化妝品呢! 睇下我既戰利品!
 
DSC00540
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DSC00539
 
 
 
~左上係 "Rainforest Eye Shadow Palette" (個盒好靚)
~右上兩個係mousse狀 eye shadow "Smashing Exploit" & "Smashing Reveal"
~左下角既係閃粉 Fusion Soft Lights "Sunset" (面果層做到好靚既漸變色, 不過用用下就會無左架啦! 真係唔捨得!)
~中間既係 Blush "Proof Sheet"
~中間右邊係 Lipgloss "Simmer"
~右下係 Photo Op Under Eye Brightener
 
 
 
 
 
 
 
 
DSC00526
(個妝... 都係影得唔夠清楚... 唔通要買番部 DC?)
 
夜晚就同 Daddy 同埋一個 uncle 一家人食飯, 原來佢個女同我同一日生日! 識左成廿年到今日先知! 真係搞笑! 去左跑馬地, 間野又幾好食喎! 仲係 Amigo 訂左個拿破崙蛋糕, 係我第一次食咋, 聽聞好出名架, 又真係好好食窩! Yum Yum Yum!!!
 
食完飯就係 Party Time! 好彩我有個好錫我既 Daddy 幫我拎紮花同我D戰利品返屋企先, 真係唔想紮咁靚既花係咁吸二手煙!
 
今晚都好多人黎到, 不過我都識唔晒, 其實我都係坐埋自己熟D果幾個fd度, 自成一角咁, 我都係唔夠 social 架啦! Anyway, 今晚我都玩得好開心, 見到D好耐無見既朋友, 又有fd表演魔術比我睇, 真係好犀利喎! 好多謝大家! ^3^

arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()