最近"o靚模"這話題鬧得熱烘烘, 在報紙上看到一篇有關的評論覺得很啜核, 一定要分享一下!

~節錄自2009年7月24日蘋果日報~

......問阿倫 (譚詠麟) 係咪都有留意 o靚模群攻書展,阿倫話:「有得唔留意咩? (就是啊!) 我覺得 o靚模係分開幾個階段,有 o靚模同乳模,乳模入邊又分開有模同冇模。」

乜嘢叫有模同冇模呀?阿倫解釋:「有模即係有 model嘅形態,冇模即係冇形態囉 (很多也是無模吧~) ,到咗佢哋大啲就變中模,靚嘅就係中模艷,唔靚嘅就係豬中模,即係豬扒,老啲仲做 model就變咗老模,佢哋有咁多模,應該搵番個主席做模主席。」

不過阿倫轉頭又話 o靚模騷胸無可厚非,又唔係殺人放火,有啲係真材實料,都係攞啲嘢出嚟賣推銷吓搵啖飯食,佢仲話人哋冇依冇靠冇衫着 (對啊, 我們真的太苛刻喇!) ,唔好成日話人性感喎,應該鼓勵吓人。問佢對邊個 o靚模最有印象?阿倫話:「我講唔出名喎,邊個叫你哋(指記者)篤佢個胸嗰個囉。」哦!即係周秀娜啦!

哈哈哈, o靚模, 乳模, 有模, 冇模, 中模艷, 豬中模, 老模, 仲有模主席! 真虧他能夠想出這麼多模! 而"模主席"這個食字也玩得夠好吧! 笑死我~

 外間對這話題已太多的討論, 我不會在此多說甚麼了, 只希望她們真的知道自己在做甚麼, 以後不會後悔便好!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()