公司有個北京客話有個細姪女黎香港玩幾日, 想我地幫手接待一下. 個女仔係Melbourne讀書, 第一次黎香港. 我契姐見我係NZ返, 係佢隔離鄰舍, 就委派左我去take care 個女仔.

知道後都有D擔心呀! 又唔知係咩性格, 唔知溝0溝通到嘛! 

今晚去左接機, 仲做左我人生其中一樣最老土既事(好似誇張左少少,但係真係好老土嘛!)......我要舉起個人名牌接機哦!!!!! 

鬼咩, 大家都唔識大家, 又打唔到電話比佢, 唯有用呢個最原始既方法囉! 好彩係夜機, 機場唔算多人咋! 

見到佢都放心左D, 都幾好傾窩! 佢都好nice, 好friendly, 應該做到朋友既! 

送左佢去酒店, 安頓左佢, 都幾夜啦, 所以第日先同佢出去
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()