今日Sarah就飛返北京啦, 我一早要去送機, 朝早5點幾就要起身, 好耐都無試過! 出門口個feel好似玩完返屋企甘. 

尋晚都有plan早D訓架, 不過邊有甘易丫!12點幾先捨得訓, 算早左少少甘囉! 

其實大家都未訓醒, 三隻呆呆甘上車. 好彩check in都好快, 我地仲有時間去飲個早茶. 佢地好客氣要請我呢! Thx Thx! 

我仲同佢地交換email, 希望可以keep in touch啦! 等我打開呢個內地既友誼市場! 哈哈哈哈哈哈!

我原本想同佢地影張相留念, 但佢地又有D匆忙, 我又有D怕羞......最後無影呀! 無得用大家分享我既新朋友仔lu.
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()