哇都好耐好耐無煲過湯啦! 見今日有時間又有mood就煲下啦! 

材料:
鯊魚唇
淮山
妃子
豬展
薑 

我用既鯊魚唇並唔係鯊魚個咀唇窩, 係乾貨黎架, 至於有咩功效, 我係網上search到:
海味店的魚唇是否真係魚的咀唇?? 魚唇並非魚的嘴唇, 而是鯊魚尾沒有翅針的部份, 質感有軟有硬, 其營養和益處跟魚翅一樣, 滋陰潤燥, 故此若是覺得魚翅貴的話大可改吃魚唇, 雖然魚唇翅針少而鈣質稍遜, 但膠質仍然豐富。   

其實好易煲啦, 不過下次可試下先將鯊魚唇用薑出水, 會更易去除腥味 

後來我見有冬蟲草精華, 我就加埋落去, 個味都ok, 但唔知係我煲得唔夠耐, 果D冬蟲草精華好似溶唔晒, 定係佢係甘既呢? 

下次就學下煲冬蟲草既湯啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()