close
我表姐(我姨媽個女)結婚啦! 呢個係我同輩中第一個婚禮, 我媽咪亦都特登返香港參加. 

雖然同姨媽一家唔係成日聯絡, 但係見番面個感覺係唔同D既, 始終都係親戚啦! 之前同姨媽飲茶, 姨媽話我好乖窩, 哈哈, 都呃得下人架! 其實見番姨媽個感覺好難形容, 好似好close, 但又好耐無聯絡(...這麼近那麼遠... -_-"), 我細個都有去佢屋企玩, 去親都好開心架, 因為有表姐表哥同我玩. 後尾我仲搵到張我四五歲時係姨媽屋企影既相! 

表姐既大日子係3月24號星期六, 會去教堂行禮, 今次係我第一次係教堂觀禮呢! 雖然我唔係教徒但個氣氛真係超感人!!! 原本我都忍住唔喊, 但係當佢地行過黎同我地握手, 我就忍唔住啦! 

行完禮我地就返屋企再裝身準備夜晚去飲. 我呀姨仲黎埋叫我同佢化個簡單既妝, 自己化慣化熟好易搞, 我好少幫人地呀! 好彩佢都滿意! 

到左酒店, 首先要通過條走廊先到 ball room, 我表姐叫佢做"神秘既浪漫通道". 原來佢將條走廊佈置到好靚, 走廊兩邊牆係鏡, 有好多紅玫瑰散佈係兩旁, 仲有水晶燈同粉紅色既curtains, 唔怪得表姐話係"神秘既浪漫通道"啦! 個 ball room 都佈置得好有心思, 原本天花上既紫藍色水晶燈已經好靚, 佢地仲擺左幾棵粉紅色羽毛樹, 臺上又有水晶燈, 仲有張好古典既貴妃椅, 好靚呀!!!!! 

<神秘既浪漫通道>


我果晚都有係 reception 幫下手, 又陪姨媽裝身, 所以無點用自己相機影相, 等我收到相再同大家分享啦! 

整晚既氣氛都好好, 好 sweet & warm, 中間播左段訪問, 關於兩位新人相識等等既感受, 拍得好好架! 個婚禮就好完滿甘結束. 我發覺參加得多婚禮真係會令人有幻想架...... 有D人話搞都好似場 show 甘, 我就覺得甘值得紀念既日子, 呢D "show" 唔怕搞喎!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()