我稔左成個星期, 考慮究竟要 schnauzer 定 poodle, 真係稔到我頭都大埋! 我最後都係決定買 poodle 啦! 始終 poodle 會輕身D, 容易D帶佢出街嘛! 亦都想養下 schnauzer 以外既狗狗. 

琴日約左個專門繁殖 poodle 既 breeder 睇狗仔, 我係網上搵到佢, 好似都幾專業, 不過就貴過我地之前睇果度好多, 我地後來都係決定返之前果度再睇多次. 

今日我地仲約買埋伯伯成家入去屯門同姑姐飲茶, 飲完茶就拉大隊去睇狗仔. 呢次我地有抱下佢, 見佢都健健康康, 幾活潑得意, 所以就落埋訂. 伯伯佢地都話佢好可愛呀! 等佢下星期打埋第二針就可以帶佢返屋企啦! 

過多一兩個星期屋企就會有個新成員啦! 稔起都好緊張, 好興奮呀! 希望佢唔係甘難奏啦! 到時我就榮升做亞媽lu!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()