close

終於都到今日...有得睇相啦! 好緊張呢!

去到後, 佢地安排我地一間房, 佢地將我輯相做成一個 slide show 用投射放映. 我地就坐係 sofa 度慢慢欣賞. 大部分都係 close up, 見到放到甘大既自己好唔慣! 不過真係影得幾靚呀! 好有 poster feel!! 張張都唔錯, 好難揀呀! 原本我稔住揀一張做我 package 所送既座檯相... 最後都係失守... 張張都好嘛... (又或者話無一張係好突出??)

結果我荷包重傷啦! 我揀左做本相簿, total 揀左16張相. 我都揀左好耐先決定到邊16張, 因為我無得 keep 相底, 張張都想 keep 番呀! 

揀完相仲要等佢製造, 大約兩個月, 好想快D拎到手, 到時再同大家分享啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()