close
早幾日 Smashbox 打黎話會有個 makeup artist 黎HK, 可以預約化妝. 我對呢D好有興趣架! 可以比D professional 化妝窩, 從中可以偷下師, 而且扮靚靚又可以令心情好D (其實心情都好番好多架啦!) 梗係要去啦! 我都好期待!!
 
我預約左今日, 咁岩又有fd約我今日食飯慶祝生日, 岩晒啦! 加上早兩日又去整左個新髮型, 今日簡直係全新形象呀! 其實都唔係好算啦, 我以前都剪過類似既髮型, 不過好耐無見過就真!
 
唔知大家覺得如何呢? 不過都唔係映得好清楚... 我好少用紫色, 好怕眼腫! 我就覺得有D濃, 不過我D fd 就話夜晚絕對無問題. 原本要 redeem products 既, 但係因為我今個月生日可以有一次免費化妝, 我就約埋呢個 free makeup, 到時先再一次過買野啦! 呢個 free makeup 就梗係約我生日正日, 我果晚會有 party 嘛! 梗係要以最佳狀態見大家先得啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()