情人節終於到啦! 原先plan既pajamas party搞唔成呀! 超失望...!!! 原來好多人都厭麻煩, 唔想著睡衣... 最後變左single party! 我就無join啦... 

因為佢要返工, 我就買左好豐富既外賣, 黎個"情人節溫馨燭光外賣大餐". 有三文魚魚生, 一板海膽, 橋底辣蟹, 仲有瀨尿蝦皇, 係咪好豐富呢! 

至於禮物, 我地竟然買左同一樣野送比對方, 就係: NDS lite 啦! 我知佢恨左部NDS耐, 所以一早plan左送比佢, 而佢又估到我會送窩, 佢就稔住買部比我同佢玩雙打! 真係搞笑, 我都唔好打機既......(點知有左部NDS就好似迷上左?! Cooking Mama, Nintendogs, 右腦達人找錯博物館...... 好忙丫!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()