close
今日全日都會陪住個北京女仔Sarah, 咪以為唔洗返工好似好正甘, 其實都好累架! 好彩唔洗甘早起身咋! 

我地約左食lunch, 問佢想食乜, 佢竟然想食大排檔窩! 我就帶左佢去臨時街市果度! 係我細細個爹地媽咪成日帶我去架! 

食完野就開始我地既...呀唔係! 係"佢"既Shopping之旅! 

其實呢個時候都好岩shopping呀! 周圍都on sale, 佢都有唔少收穫呀! 而我呢個shopaholic...... 無買過野窩! 哈哈, 係咪好surprise呢? 我已經進步左啦! 呢個月買夠就要忍手啦! 所以我只係望下就算! 不過都記住有咩合心水, 下個月先睇囉! Kekekeke 

Sarah仲有個fd(Frossa)今日到, 會一齊留幾日先返北京, Frossa到後我地又再出動, 見佢地買左甘多野都登佢地開心! 好似我地以前返香港過summer甘! 真懷念~~~ 

夜晚我帶左佢去澳門茶餐廳, 有食乳鴿, 不過太飽食唔落葡tart 

之後佢D fd好似會同佢去LKF, 所以食完飯無耐我都走lu!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()