close
繼<抱抱>之後, 前排發現又有多首"我"既歌啦! 不過趕唔切叫人唱比我聽......
 
*          *          *          *          *          *
 
只想抱抱 - 劉德華
 
和你天天都相愛可到老
任何污點都變好
段段道路有你掌握勝數
動人風景可看到

能遇上幾生修到
因你笑為你怒
能令我會飛也難逃

和你青春都不再的歲數
情人都始終最好
樣樣事物過去終於變老
從來不想多計數

能遇上幾生修到
不計較便去做
能令我放開了前途

伴著你是最好
只想抱抱

日後每夜每早
緊緊抱抱
 
*          *          *          *          *          *
 
我覺得今次既歌詞好好呀! 好幸福既感覺, 唔知我幾時再有甘既感覺呢?!
arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()